Woman Wall Climbing_edited_edited.jpg

אוקטיפוס
קיר טיפוס נהריה

בולדרינג מקצועי-קהילתי

האוקטיפוס הוא בית לספורט הטיפוס, ומאפשר לכם להתפתח כמטפסים וכבני אדם, מתוך ערכים של שוויון, שותפות, כבוד הדדי, שייכות, תמיכה והדדיות, יצירתיות, הגשמה, הצלחה, קיימות ואחריות.

האוקטיפוס מאפשר שקט ומנוחה מהיומיום, הנאה, צחוק ומפגש חברתי, ויחד עם זאת, הוא מאפשר חווית טיפוס מגוונת ומקצועית, עם אהבה לתהליך וכבוד לכל מי שיבחר להשתתף. בואו ליהנות!

הפתיחה בקרוב!
פרטים בהמשך

מה תוכלו למצוא אצלינו

 
Close Up Wall Climbing

אימוני טיפוס לילדים ונוער!

חוגי הילדים והנוער של האוקטיפוס מתמקדות בבניית תשוקה לספורט הטיפוס וטיפוח סביבה המקדמת מטפסים לכל החיים.

כל תוכניות האימון יציגו את יסודות הטיפוס במגוון דרכים, כולל משחקים, פעילויות והדרכה מותאמת.

חברי המועדון יקבלו כישורים וביטחון מתאימים לגילם כדי להגיע ליעדים האישיים שלהם, ככל שהם ימשיכו להתקדם בסביבה תחרותית ולא תחרותית.

הצוות הנלהב והמסור שלנו מוכן לתמוך בטיפוס שלכם במסע בטיפוס.

אימוני טיפוס לבוגרים 💪🏻

אם יש לך עניין לטפס, אבל לא יודע איך להתחיל, אנחנו יכולים לעזור. האוקטיפוס מציע מגוון חוגים ואימונים עבור מטפסים ברמה מתחילה, בינונית, ומתקדמת כאחד.

אנו מעסיקים מדריכים ומדריכים המיומנים מאוד ונרגשים לעבוד עם קבוצות ואנשים פרטיים.

טיפוס הוא פעילות נהדרת ודרך להישאר בכושר. ניתן להגביר את הסיבולת, את כוח השרירים ואת המיקוד הנפשי.

קהילת המטפסים יכולה להיות מקום נהדר לפגוש אחרים עם תחומי עניין דומים, אך זהו גם ספורט אישי המאפשר לך לצמוח בקצב שלך.

החוגים והאימונים שלנו עונים על צרכי הפרט ונלמדים בסביבה קבוצתית תומכת ביותר.

Rock Climbing Indoors
Leg Injury

קליניקה לטיפול בטיפוס

שילוב שני עולמות קרובים ויקרים לנו, עולם הטיפוס עם עולם הטיפול.

במתחם הקיר הקמנו עבורכם את הקליניקה לטיפול בעזרת טיפוס, הקליניקה מאובזרת עם צוות מקצועי ומוכשר.

בעזרת הטיפוס, הצוות שלנו, המורכב מפזיותרפיסתים ומטפלים במקצועות שונים, אנו מטפלים במגוון רחב של בעיות מוטוריות, שיקום לאחר פציעות, בעיות בליקויים פיזיים וכמובן, טיפול בספורטאים בעולם הטיפוס ומחוץ לו.

אך לא רק, עולם הטיפוס הטיפולי מאפשר ומנגיש גישה חדשה להתמודדות עם ליקויי למידה, עבודה עם אנשים עם מוגבלויות ועל הספקטרום, שיקום נפשי ומנטלי ועוד...

Kisra - Neta.jpeg

צלמו את עצמכם בטבע! תייגו אותנו באינסטגרם ואנחנו נעלה כל חודש את התמונה הכי מטורפת ושווה כאן! בעמוד הראשי של האתר המטורף שלנו!

חושבים שיש לכם את זה?

הצטרפו לאתגר  #אוקטיפוסבטבע

Jumping Rope

מתחם אימוני כושר פונקציונאלי

עבור רובנו, כשאנחנו חושבים על אימונים לטיפוס, אנחנו חושבים על תרגילים שנועדו לחיזוק טיפוס, לדוגמא, fingerboard ו-campus board.

 

עם זאת, אם אנחנו מסתכלים על ענפי ספורט אחרים, אנו רואים ספורטאים המשלבים אימוני כוח פונקציונליים שאינם ספציפיים לספורט באימונם.

האוקטיפוס מציע לכם מתחם אימוני כושר פוקציונלי שכולל את כל הציוד והמקום שתצטרכו, ומטרתו חיזוק כל השרירים התומכים בטיפוס, אם אלו שרירי הליבה, הבטן, החזה, הזרועות, הגב, ועוד.

מדריכי הטיפוס שלנו ישמחו לייעץ לכם לגבי התרגילים המתאימים לכם ע"פ הכושר שלכם והרמה שלכם בטיפוס.

קיר אימונים לילדים

קיר האימונים שלנו לזעירים והזעירות, מותאם לילדים עד גיל 6.

קיר הלידים מספק סביבה תומכת וכיפית בה ילדים מפתחים תיאום, מיקוד ומודעות לגוף תוך כדי טיפוס.

 

משמש כדלת הצצה לעולם הטיפוס, ויכין אותם לרגע שבו הם יוכלו לעלות על המזרן בקיר המרכזי שלנו.

מדריכי הטיפוס שלנו אוהבים ילדים והם יעזרו להדריך כל ילד שרוצה להתנסות בטיפוס.

כל ילד יקבל תשומת לב אישית והמון זמן טיפוס!

Image by Rachel
Warrior One

סטודיו ליוגה ותנועה

יש שאומרים שתרגול יוגה הוא הצד המשלים לטיפוס, אנחנו אומרים שתרגול יוגה הוא הצד המשלים לא רק לטיפוס, להכל!

מוזמנים לחוות ולתרגל בסטודיו שלנו, יוגה למטפסים וגם לאלה שלא במגוון רמות תרגול שונות המותאמות לכולם.

ביוגה נוכל לעבוד על חיזוק שרירי הליבה (כן כן, עושים את זה ביוגה!), וגם על הארכת טווחי התנועה של הגוף, כדי שסוף סוף תוכלו לסגור את המסלול הזה, של הגמישים!

הסטודיו נעים ומאובזר בכל מה שצריך, לכם נשאר רק לבוא ולתרגל יחד איתנו.

 
Climbing Wall Extreme

ALLEZ !

VENGA!

עלה!

מה זה טיפוס בולדר?

טיפוס בולדרינג הוא סגנון טיפוס פשוט אך מאתגר. המטפס משאיר מאחור את החבל והרתמה, ומשתמש רק בנעליים, מגנזיום ומזרן בטיחות – זה אתם והמסלול.

מסלולי הטיפוס (הבעיות) יהיו קצרים אך מסובכים ויידרשו איזון, טכניקה, כוח והרבה חשיבה יצירתית!

משמעות המילה בולדר באנגלית היא סלע (גדול) ומכאן מגיע אופי הסגנון: מסלולים קצרים, חזקים, מאתגרים וקשים. בניגוד לטיפוס הובלה שבו המטפס מגיע לאזור ה15 – 30 מטר (וגם מעבר) בעזרת ציוד טיפוס ייעודי, בטיפוס בולדרינג מטפסים לגובה של 4-6 מטר עם מינימום ציוד – מה שהופך את סגנון הבולדר לנגיש מאוד.

משמעות השימוש במזרן בטיחות היא שאפשר לצמצם את הסיכון וליפול בצורה בטוחה יותר אל המזרן. והשארת החבל והרתמה מאחור מאפשרת לנו להתרכז בטיפוס ולא בציוד.

אינסטגרם

Image by yns plt
 

יצירת קשר

לחצו על האייקון ליצירת קשר